Υγεία & Ιατρική
Τι θα κερδίσετε κόβοντας το κάπνισμα;Είναι αποδεδειγμένο πως το κάπνισμα σκοτώνει. Ποια είναι τα βραχυπρόθεσμα και τα μακροπρόθεσμα οφέλη από τη διακοπή του καπνίσματος; |
Οι διάφορες νοητικές δραστηριότητες, όπως τα σταυρόλεξα και τα παζλ ή το διάβασμα, μπορεί να καθυστερήσουν την εμφάνιση άνοιας και νόσου Αλτσχάιμερ μεταξύ των ηλικιωμένων. Όμως από τη στιγμή που η πάθηση εκδηλωθεί, θα ακολουθήσει ταχύτερη επιδείνωση, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική έρευνα.
Οι έφηβοι που κοιμούνται λιγότερο από οκτώ ώρες τη νύχτα, παχαίνουν πιο εύκολα, καθώς τρώνε περισσότερες τροφές με λιπαρά και πιο πολλά σνακ, σε σχέση με όσους κοιμούνται περισσότερες από οκτώ ώρες το βράδυ, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Οι διάφορες νοητικές δραστηριότητες, όπως το λύσιμο σταυρόλεξων και παζλ ή το διάβασμα, μπορεί να καθυστερήσουν την εμφάνιση άνοιας και Αλτσχάιμερ στα άτομα της τρίτης ηλικίας, όμως από τη στιγμή που η πάθηση εκδηλωθεί, θα ακολουθήσει ταχύτερη επιδείνωση, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Η Θεραπευτική Ιππασία είναι μία δραστηριότητα, η οποία είναι σχεδιασμένη, για να βελτιώνει την υγεία και την ζωή των ατόμων με φυσική, συναισθηματική ή νοητική βλάβη. Ο τίτλος Θεραπευτική Ιππασία για ανάπηρους περιγράφει προγράμματα...
Εν αντιθέσει με την πεποίθηση, οι νέες μητέρες τελικά καταφέρνουν να κοιμηθούν αρκετά τους πρώτους μήνες της ζωής του βρέφους, αλλά χωρίς ο ύπνος να είναι ποιοτικός, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Obstetrics and Gynecology.
Οι ασθενείς με χρόνια καρδιακή ανεπάρκεια που έχουν υποβληθεί σε μεταμόσχευση βλαστοκυττάρων από τον δικό τους μυελό των οστών έχουν καλύτερη καρδιακή λειτουργία και ζουν περισσότερο, σύμφωνα με γερμανική μελέτη.
Σχεδόν οι μισοί μαθητές και μαθήτριες στην Ελλάδα έχουν χαμηλής ποιότητας διατροφή, αλλά ασκούνται σε ικανοποιητικό βαθμό. Πάντως, μόνο το 6% ακολουθούν την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή, σε συνδυασμό με έντονη σωματική άσκηση, όπως διαπίστωσε έρευνα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έρευνα καρδιολόγων της 1ης Καρδιολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, δείχνει ότι η με μέτρο κατανάλωση καφέ από ηλικιωμένα άτομα, τα οποία πάσχουν από υπέρταση, μπορεί να επιφέρει βελτιώσεις στην κατάσταση των αρτηριών τους...
Αλλά δύο άτομα έχασαν τη ζωή τους από τη λοίμωξη που προκαλεί ο ιός του Δυτικού Νείλου, σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων. Πρόκειται για υπερήλικες με υποκείμενα νοσήματα, οι οποίοι απεβίωσαν στις 30 Αυγούστου, αλλά η αιτία του θανάτου τους επιβεβαιώθηκε τη Δευτέρα.
Μια έρευνα καρδιολόγων της 1ης Καρδιολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία πραγματοποιήθηκε στο νησί της Ικαρίας, δείχνει ότι η με μέτρο κατανάλωση καφέ (ένα έως δύο φλιτζάνια την ημέρα) από ηλικιωμένα άτομα...