Πώς να διαλέξω εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων;

Article Details 

Κατάλογος σελίδων » Article Details
Submit Link | Latest Links | Latest Articles | Submit Article | Top Hits  
Login | Register




Πώς να διαλέξω εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων;

Date Added: October 06, 2010 07:57:46 AM
Author: Anonymous
Category: Υπολογιστές & Διαδίκτυο: Δημιουργία, Φιλοξενία και Προώθηση Ιστοσελίδας

Η κατασκευή μιας εταιρικής ιστοσελίδας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η επιλογή της εταιρείας που θα αναλάβει τη δημιουργία της είναι δύσκολη αλλά εξαιρετικής σημασίας. Αν δεν διευθύνετε μια επιχείρηση που σχετίζεται άμεσα με το διαδίκτυο, τότε πιθανότατα γνωρίζετε ελάχιστα για το Web design, γεγονός που καθιστά τις επιλογές σας ακόμη δυσκολότερες. Το άρθρο αυτό είναι σχεδιασμένο να σας βοηθήσει να εξακριβώσετε τους στόχους σας σε σχέση με την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, και να κατανοήσετε τα κριτήρια με βάση τα οποία θα μπορέσετε να επιλέξετε την Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων που θα εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες σας.


Βήμα 1ο: Καθορισμός στόχων.


Κατ’ αρχάς, πρέπει να αποσαφηνίσετε και να καθορίσετε τους στόχους που επιθυμείτε να πετύχετε μέσω της ιστοσελίδας. Αφιερώστε χρόνο σε αυτό. Έτσι θα είστε σε θέση να ενημερώσετε πλήρως την κατασκευαστική εταιρεία για τις προσδοκίες και τις επιθυμίες σας.


Ορισμένες ερωτήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν είναι οι ακόλουθες:


Γιατί χρειάζεστε μια ιστοσελίδα;


Τι θέλετε να προωθήσετε στην αγορά;


Ο κατάλογος των προϊόντων που προωθείτε μεταβάλλεται συχνά;


Σε ποια αγορά στοχεύετε;


Έχετε ήδη εμπορικό σήμα;


Ποιος είναι ο ευρύτερος κλάδος σας;


Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας;


Διαθέτουν ιστοσελίδες; Αν ναι, πώς είναι δομημένες;


Θα ήσαστε διατεθειμένος να πωλείτε προϊόντα μέσω πιστωτικών καρτών;


Πόσο σύντομα θέλετε την ιστοσελίδα σας;


Ποιες θα είναι οι πιθανές εμπορικές συνέπειες αν τελικά αποφασίσετε να μην φτιάξετε ιστοσελίδα;


Οι περισσότερες εταιρίες σχεδιασμού ρωτούν τους πελάτες αυτές ή παρόμοιες ερωτήσεις προτού προχωρήσουν στην κατασκευή ιστοσελίδας. Ένα εσείς έχετε σκεφτεί και καταγράψει ήδη τις απαντήσεις, θα είστε σε θέση να αξιολογήσετε την εμπειρία ή τις μεθόδους εργασίας μιας εταιρείας σχεδιασμού ιστοσελίδων.


Βήμα 2ο: Καθορίστε προϋπολογισμό


Είναι σημαντικό να προκαθορίσετε το ποσό που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας. Το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 100 ως 100.000 ευρώ, ανάλογα με το τι θέλετε να κάνετε. Ούτως ή άλλως, φροντίστε να γνωρίζετε τον προϋπολογισμό σας προτού επικοινωνήσετε με κάποια εταιρεία σχεδιασμού. Ωστόσο, προσέξτε το εξής: ποτέ μην αποκαλύπτετε σε μια εταιρεία τον προϋπολογισμό σας. Να ζητάτε προσφορές με βάση τις ανάγκες σας, όχι� τον προϋπολογισμό σας.


Βήμα 3ο: Επιλέξτε εταιρεία σχεδιασμού


Αυτό είναι και το σημαντικότερο βήμα. Αφιερώστε χρόνο στη διερεύνηση των επιλογών σας. Ακολουθούν μερικά σημεία που χρίζουν προσοχής.


Κατασκευή και Σχεδίαση


Η δόμηση - κατασκευή ενός δικτυακού τόπου είναι μία άκρως τεχνική εργασία. Ο σχεδιασμός του, ωστόσο, απαιτεί φαντασία και δημιουργικότητα. Για να κατανοήσετε το σημείο αυτό, σκεφτείτε την ανέγερση μιας μονοκατοικίας: ο σχεδιασμός του σπιτιού είναι εργασία εξίσου σημαντική με την οικοδόμησή της. Το πρώτο το αναλαμβάνει ένας αρχιτέκτονας που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες του ιδιοκτήτη, την έκταση του οικοπέδου, τον αριθμό των δωματίων κτλ. το δεύτερο το αναλαμβάνουν οικοδόμοι που ακολουθούν τεχνηέντως τις οδηγίες του αρχιτεκτονικού σχεδίου. Δυστυχώς, στο χώρο των ιστοσελίδων, πολλοί «οικοδόμοι» νομίζουν πως είναι και «αρχιτέκτονες»! Γι’ αυτό ρωτήστε τους ιθύνοντες της εταιρείας να σας εξηγήσουν τις μεθόδους σχεδιασμού που χρησιμοποιούν. Λογικά, θα πρέπει να αντιλαμβάνονται τη διαφορά μεταξύ κατασκευής και σχεδιασμού. Αν όχι, τότε είναι μάλλον «οικοδόμοι» που νομίζουν πως είναι «αρχιτέκτονες».


Αξιολόγηση της σχετικής εμπειρίας


Έχει δημιουργήσει η εν λόγω εταιρεία παρόμοιες ιστοσελίδες με τη δική σας στο παρελθόν; Έχει σχετική εμπειρία στον κλάδο; Γνωρίζει, λόγου χάρη, πώς να εξυπηρετήσει την ανάγκη σας για διαδικτυακές αγοραπωλησίες μέσω πιστωτικών καρτών;


Επισκόπηση του �Portfolio της εταιρείας


Κάθε σοβαρή εταιρεία σχεδιασμού διαθέτει «χαρτοφυλάκιο» από projects ιστοσελίδων που έχει διεκπεραιώσει για άλλες επιχειρήσεις. Ζητήστε τα αντίστοιχα links και εξετάστε κάθε ιστοσελίδα προσεκτικά. Σας αρέσει αισθητικά; Βρίσκετε ελκυστικά τα στυλ που έχουν χρησιμοποιηθεί; Αναζητήστε τους ίδιους τους ιδιοκτήτες και επικοινωνήστε μαζί τους. Έμειναν ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες της εταιρείας; Πώς θα αξιολογούσαν την εργασία και την πείρα των στελεχών της; Πόσο τους στοίχισε η ιστοσελίδα; Σε πόσο διάστημα ήταν έτοιμη; Τι δεν τους άρεσε στις υπηρεσίες της εταιρείας; Πώς ανταποκρίνονταν τα στελέχη της σε ερωτήσεις και παρατηρήσεις;


Συγκρίνετε προσφορές


Στη συνέχεια συγκρίνετε προσεκτικά όλες τις προσφορές που έχετε λάβει. Η κοστολόγηση της κατασκευής μια ιστοσελίδας συνήθως προκύπτει με τρεις διαφορετικούς τρόπους.


1.����� Χρέωση βάσει εργατοωρών. Το κόστος καθορίζεται από τις ώρες που χρειάστηκαν οι υπάλληλοι της εταιρείας για την ολοκλήρωσή του.


2.����� Εργολαβία. Πολλές εταιρείες, αφού ενημερωθούν πλήρως για τις προσδοκίες και τις επιθυμίες του πελάτη, του προτείνουν μία ενιαία αμοιβή.


3.����� Χρέωση βάσει αριθμού σελίδων. Προσοχή: ορισμένες εταιρείες έχουν καθιερωμένη χρέωση για κάθε σελίδα, αλλά πιθανόν χρεώνουν επιπλέον για ορισμένα επιπλέον χαρακτηριστικά όπως γραφικά, animations κτλ.


Βεβαιωθείτε πως η εκάστοτε εταιρεία σας παραδίδει γραπτά και με πλήρως αναλυτικό τρόπο την προσφορά της και τις όποιες επιμέρους χρεώσεις. Μόνο όταν γίνουν πλήρως κατανοητές όλες οι δαπάνες είναι κατάλληλο να υπογραφεί η συμφωνία. Εξακριβώστε πότε λήγουν πλήρως οι υποχρεώσεις της εταιρείας και διευθετήστε έτσι την πληρωμή, ούτως ώστε ένα σημαντικό ποσοστό της (περίπου 20%) να καταβληθεί μετά την πλήρη αποπεράτωση όλου του project. Περιλάβετε ημερομηνία παράδοσης στο συμβόλαιο και ρήτρες σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τους όρους και το χρονοδιάγραμμά του. Ζητήστε πολλές προσφορές και συγκρίνετέ τες πολύ προσεκτικά.


Υπάρχουν εκατοντάδες εταιρείες σχεδιασμού και κατασκευής ιστοσελίδων που θα σας ήθελαν για πελάτη. Έχετε την ευχέρεια να είστε επιλεκτικοί. Μην ξεχνάτε: αν μια εταιρεία αρνηθεί να σας εξηγήσει λεπτομερώς οποιαδήποτε πτυχή των μεθόδων εργασίας που χρησιμοποιεί ή του τρόπου κοστολόγησης, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να απευθυνθείτε αλλού!


Κατασκευή και προώθηση Ιστοσελίδων - LogiNet