ΧΛΟΗ - ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Article Details 

Κατάλογος σελίδων » Article Details
Submit Link | Latest Links | Latest Articles | Submit Article | Top Hits  
Login | Register




ΧΛΟΗ - ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Date Added: April 08, 2009 09:38:05 AM
Author: gekoum
Author's Website: ΙΔΡΥΜΑ "Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ"
Category: Υγεία & Ιατρική: Αποκατάσταση Αναπήρων
Η ιστορία της "νέας" Χλόης ξεκινά το 1999 και αποτελεί την μετεξέλιξη του έως τότε Ειδικού Σχολείου. Με την νέα του μορφή εξελίσσεται σε Κέντρο Αποθεραπείας Αποκατάστασης, εισάγει νέες δραστηριότητες, καινοτόμα προγράμματα, ποικιλία νέων τεχνικών και επιστημονικών μεθόδων. Συγχρόνως πραγματοποιείται αναβάθμιση του προσωπικού και ο εμπλουτισμός του από όλες τις ειδικότητες.
Την ευθύνη της ΧΛΟΗΣ φέρουν Ο Κώστας Αντάρας, Ειδικός Παιδαγωγός και Μουσικοθεραπευτής, η Τατιάνα Γιαννακάκου , ψυχολόγος και ο Μάνος Αντάρας, Εικαστικός Θεραπευτής.
Στο κέντρο της φιλοσοφίας μας παραμένει το παιδί και ο σεβασμός της προσωπικότητάς του. Η αποδοχή της διαφορετικότητας αποτελεί το θεμέλιο στο οποίο στηρίζονται οι παιδαγωγικές και επιστημονικές μας αρχές.
Στηριζόμενοι σε αυτές τις αρχές, δημιουργήσαμε τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις μας στην Παλλήνη θέλοντας να αναβαθμίσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Σ' ένα ευχάριστο και ασφαλές περιβάλλον, το Κέντρο μας προσφέρει τα εξής προγράμματα:

Ειδικό Παιδαγωγικό Πρόγραμμα(Προμαθησιακό-Μαθησιακό)
Ειδικής θεραπευτικής Αγωγής
Λογοθεραπείας
Εργοθεραπείας
Θεραπευτικής αντιμετώπισης Δυσλεξίας,Δυσγραφίας, Δυσορθογραφίας και Μαθησιακών δυσκολιών.
Φυσικοθεραπείας
Παιγνιοθεραπείας
Μουσικοθεραπείας
Εικαστικής θεραπείας
Αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς
Συγκέντρωσης και Υπερκινητικότητας.
Συμβουλευτικής Γονέων

Στόχος του " ΧΛΟΗ " είναι η μέγιστη αξιοποίηση του δυναμικού και των δεξιοτήτων του κάθε εξυπηρετούμενου , έτσι ώστε να γίνει όσο το δυνατόν πιο αυτόνομος και ανεξάρτητος με Τελικό σκοπό να επιτευχθεί η ισότιμη ένταξη του στην κοινωνία.

Τα προγράμματά μας, πάντα προσαρμοσμένα ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες του κάθε παιδιού ή νέου-ας είναι είτε ατομικά, είτε ομαδικά και στοχεύουν:

Στην αυτοεξυπηρέτηση
Στην εκμάθηση δεξιοτήτων καθημερινής ζωής
Στην ανάπτυξη του λόγου και της επικοινωνίας
Στην δημιουργική απασχόληση και ψυχαγωγία
Στην κοινωνικοποίηση και συναισθηματική ωρίμανση
Στην συναισθηματική στήριξη του νέου-ας και των οικογενειών τους

Προγράμματα Διαχείρισης Ελεύθερου Χρόνου

Τα Προγράμματα Διαχείρισης Ελεύθερου Χρόνου, αφορούν εξωτερικά προγράμματα που πραγματοποιούνται σε ώρες και μέρες που το κέντρο δε λειτουργεί. Το πλαίσιο των εξωτερικών προγραμμάτων αφορά στα παρακάτω:
• Μονοήμερα προγράμματα Σαββάτου: αφορά ένα πρόγραμμα που πραγματοποιείται από Οκτώβρη έως Ιούνιο, δύο φορές το μήνα. Ξεκινά το πρωί και τελειώνει το απόγευμα. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει μπόουλινγκ, θεραπευτική ιππασία, εκδρομές, φαγητό κ.α.
• Διήμερα κατασκηνωτικά: αφορά ένα πρόγραμμα που λαμβάνει χώρα μια φορά το μήνα από Οκτώβριο έως Μάιο. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τη δυνατότητα μιας διήμερης εξόρμησης - εκδρομής.
• Πενθήμερα κατασκηνωτικά προγράμματα: δύο φορές το χρόνο τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε ένα πενθήμερο πρόγραμμα διακοπών την περίοδο των διακοπών των Χριστουγέννων και του Πάσχα.
• Πολυήμερα προγράμματα διακοπών- κατασκήνωσης: τα άτομα με ειδικές ανάγκες συμμετέχουν σε δεκαήμερα και δεκαπενθήμερα προγράμματα διακοπών κατά την καλοκαιρινή περίοδο, εντός και εκτός Αττικής.

Στα πλαίσια των προγραμμάτων αυτών, τα άτομα με ειδικές ανάγκες συνοδεύονται αποκλειστικά από ειδικούς που έχουν εκπαιδευτεί στη λειτουργία και φύση των εξωτερικών προγραμμάτων.

Η μετακίνηση σε όλα τα προγράμματα γίνεται με τα σχολικά του κέντρου.
Η συμμετοχή καθορίζεται αποκλειστικά από τους γονείς και τον υπεύθυνο του προγράμματος, δίνοντας τη δυνατότητα στην επιλεκτική συμμετοχή.

Οι στόχοι των προγραμμάτων διαχείρισης ελεύθερου χρόνου είναι συνοπτικά οι παρακάτω:
• Κοινωνικοποίηση: τα άτομα έχουν την δυνατότητα να ζουν μέσα σε ομάδες, να βελτιώνονται σε επίπεδο συνεργασίας και φιλικής συναλλαγής, να αποκτούν θετικούς και αποδεκτούς κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς, και να αποτελούν μέρος του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου
• Εκπαίδευση: τα άτομα εκπαιδεύονται σε διάφορους τομείς της καθημερινότητάς τους, αφού στα πλαίσια του προγράμματος τρέχουν ατομικά προγράμματα εκπαίδευσης- αποκατάστασης
• Δημιουργική Απασχόληση: τα άτομα απασχολούνται με δραστηριότητες παιδαγωγικού χαρακτήρα
• Ψυχαγωγία: τα άτομα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε δραστηριότητες, με αποκλειστικό στόχο να περάσουν καλά και να διασκεδάσουν
• Οικογενειακή ανακούφιση: τα προγράμματα δίνουν τη δυνατότητα ξεκούρασης και ανακούφισης στις οικογένειες των συμμετεχόντων